fredag 6. juni 2008

"Sommar tider, HEY, HEY sommar tider!"

Sommeren er her etter et godt og langt år med lengsel.
Alle virker så mye gladere om sommeren, selv emoer smiler en gang i blandt. Jeg tror at sommertidene er helt herlig for de aller fleste! Det er noe med den sola altså! Noe som gjør at selv folk du nesten ikke sier hei til, til vanlig, faktisk snakker med deg! Det er faktisk et faktum at vi alle er solas offre. Den hypnotiserer oss og gjør oss om til gode mennesker!
Det er så rart å tenke på at ett år er omme her på St. Hallvard. Jeg husker første skoledag her som om det var i går. Veldig klisje, men veldig sant. Jeg husker at alle var nervøse og spente på hvem de ville komme i klasse med.
Da jeg fikk greie på hvem klassekammeratene mine var, kjente jeg bare to av de fra føret av og jeg må ærlig talt si at jeg var kjempe glad for at det var så få jeg kjente fra før! Men om jeg skal være mer ærlig så må jeg si at jeg ble litt satt ut da jeg faktisk SÅ folka i klassen. Alle var så rare og teite. Barnslige og bla bla bla. Jeg tenkte at det kom til å bli et kjempe kjedelig år og at alt kom til å gå kjempe sakte!
Opp igjennom dette året har jeg blitt kjent med disse rare, underfundige menneskene og jeg har lært å respektere og blitt glad i dem alle. Alle i klassen er fantastike individer! Der fikk jeg det i trynet!
Det kommer være synd å tenke på at det ikke blir oss igjen til neste år, men til de av dere i klassen som leser dette så LYKKE TIL VIDRE!!!
Nyt sommeren, spis MASSE is, kos deg masse og carpe diem!


http://www.youtube.com/watch?v=VxU0DydIkK4&feature=related

Ingen kommentarer: