onsdag 23. april 2008

"Din Riise Pudding!"

Jeg har egentlig ikke så mye annet å si enn HAHAHA!
John Arne Riise er en så fantastisk fotballspiller at han klarer å heade inn et selvmål på overtid mot Chelsea i går.
Så ikke kampen, men gud hva glad jeg er for at det ble 1-1 mellom Chelsea og Liverpool!
Chelsea er best, ingen protest! Den som står imot er en ordentlig idiot!
Skal være helt ærlig, Liverpool spitle jevnt over bedre enn oss. Riise viste også bra fotball. Bare synd at hodet hans ikke alltid samarbeider med resten av kroppen hans.
Jaja, sånn er det. Riise har jo hatt en egen sang fansen har sunget for han da han først begynte hos klubben. Melodien er "Hey Baby (Oh Ah)" av DJ Ötziz. Istede for "I wanna know ooo if you'll be my girl" så synger de "I wanna know ooo how you scored that goal", og jeg må si meg enig, HVORDAN I HULESTE KLARTE DU DET RIISE? Nå har en lokal avis i England gitt deg kallenavnet "You Riise Pudding"! Vel fortjent Riise! Vel fortjent!
I hele dag har jeg hatt en heftig diskusjon med mange om ballen hadde gått inn om ikke Riise hadde scora selvmål. Det er det ingen som kan vite, men poenget er det samme; Riise er en utrolig god fotballspiller, men HAHAHAHA! :)


"I nordmannens forsvar; at han ikke stoler på sitt ustabile høyrebein kan man forstå, men å være så engstelig for det at han forsøker å heade ballen over tverrliggeren fra liggende posisjon, er bare til å le av, skriver Doyle."
(VG NETT 23.04.08 kl. 08:24, sist oppdatert 23.04.08 kl. 13:06)

Ingen kommentarer: