torsdag 17. april 2008

Mine tanker om bloggen

Da jeg først fikk vite at vi skulle opprette en blogg så tenkte jeg at dette kommer til å være et ganske useriøst prosjekt, og sånn ser jeg jo for så vidt fortsatt på det. Men det kan jo ha mange fordeler for det. Vi får se bloggene til resten av klassen og se på hvordan de skriver og formulerer seg. Jeg tror det egentlig har ganske mye å si for hva slags person du er.
Måten du uttrykker deg på og tolker ting på. Og det kan jo faktisk være noe å lære for andre som leser!
Det som også er litt kult med det er at det er noe helt annet enn å bare skrive et Word dokument! Når man skriver en blogg så kan man egentlig skrive hva man vil. Man har frie tøyler til å gjøre ting på sin egen måte.
Det er kreativt og morsomt, så dette er noe jeg ser frem til å fortsette med!

Ingen kommentarer: